Över

Ja då var det sista provet över, och det känns så himla skönt, imorgon är det en vecka tills vi åker.
och jag måste inhandla saker som är nödvändiga, saker som ibumetin,  solskyddsfaktor, tops, och ja ni vet.
Som ni vet har jag ju redan småbörjat sola i solaruim så jag ska få "grund" men har läst att det inte hjälper.
utan att det är helt annorlunda strålar i solen och i ett solaruim, och att det blir bara som typ en fasad när man solar i solaruim och då är det svårare för solstrålarna att tränga sig igenom och ja.... ni fattar.
men jag bränner mig hellre nu än där nere sådär passande till balen.
Ne tack.

Sitter och äter havregrynsgröt med päronskivor i, mycket mumsigt och väldigt nyttigt.
mäste ju vara det, har dåligt samvete över helgens gottigheter så nu ska man försöka vara nyttig.
Även fast jag har suktat efter en kebabrulle sen i lördags då Jonas åt en.
Och jag och anette vill baka cheesecake med, men det får bli till helgen :)

Här får ni en extrem posebild på mig.

image56

Kommentarer
Postat av: aneffta ( ny kallelse i frankrike)

ditt snyggo !

2008-06-27 @ 00:16:47
Postat av: aneffta ( ny kallelse i frankrike)

ditt snyggo !

2008-06-27 @ 00:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback