Ny dag nya möjligheter

ja är det inte så det brukar låta.
jag tänkte göra bra saker med min nya dag, sätta in pengar på banken för min sålda kamera :D
gå på stan, träna och plugga.
ska plugga till arbetsmiljöprovet som är imorgon och som är det sista provet någonsin jag skriver på gymnasiet,
allså sjukt.
ja men känns ruskigt bra också.
men kommer sakna allt så sjukt mycket också, rutinerna, människorna, och maten. hehe. älskar skolmaten.
Kommer sakna att ha något att göra på veckorna. fast får jag jobbet i skottland så läre jag inte få problem med att fylla dagarna.

Nu ska jag äta gröt, och te, mysigt.
Hoppas att min sista vecka blir bra och at vädret håller i sig :)

image51


image52

image53

Haha några roliga, och tre års gamla bilder från när våran klass åkte till hölick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback