När ?

När ska det bli bättre?
okej vädret är iaf bättre för en stund, men ja typ vardagen.
Anette som jag umgås sjukt mycket med ska snart flytta härifrån, kommer kännas tomt kännt varandra i 13 långa år, fast det låter som hon ska dö eller något men hon ska bara bo i frankrike i typ tre månader sen hem igen, men då har väll jag hunnit sticka till skottland.

Längtar av och an till bulgarien, vill dit, men kommer det bli kul? jag får hoppas på det.
är inte så väldigt pepp just nu, känns som jag kommer börja bråka med hanna mycket (vilket vi har en viss förmåga att göra)
vi kommer börja bråka om småsaker som vart vi ska äta, när vi ska shoppa, när vi ska sola, ja osv.
Men jag får hoppas att det blir kul, men ja, neggojohanna det blir det. sol bad fest.
kan det bli bättre?
aja.
nu ska jag äta ngt för någon pubmacka blev det inte pga diskussion av vilken tid. och hanna vann så jag orkar inte
försöka nå mer så jag skiter i det, även om det varit gott med en pubmacka, nu blir det väll den omlett och makrill ist.
yummie
ska nog unna mig popcorn senare.
vill ha chesecrunchers. mums ! eller cheseballs


image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback