Mycket på G

Ja kan man ju lugnt säga, orkar inte tänka på allt jag inte inhandlat till student och bal, men ska iaf göra så att allt detta är fixas när jag sticker till sundsvall i helgen, klänning skor smycken.
det som är kvar. och lite sommarkläder skulle sitta fint, det som vekrligen behövs, svart linne, vitt linne, svarta hotpants.

Nu är man singel, känns tomt och kommer alltid gilla Max, kommer sakna han oerhört mycket så det går nog inte beskriva men det var för det bästa som det blev som det blev.
Vi skiljdes som vänner iallafall och jag hoppas att vi fortfarande kommer kunna träffas och snacka och så, för annars kommer det bli jävligt tomt.
Sex månader med en underbar pojk.
 visst han har sina sidor men ska inte klaga för jag har väldigt många jag med

image43
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback