Människors bitterhet

Ibland förstår jag mig inte på vissa människor.
Jag går inte ihop med vissa, för att de tycker att jag är knäpp? allså, då borde de ta och reda ut lite om sig själv innan det går och väller ut sig de om andra.
Jag är inte arg, om det låter så. 
Men satt och tänkte på en incident som hände för ja,, ganska många månader sedan, träffade jag en av de hm, inte konstiga, men annorlunda personer som jag hittills har träffat.
Kommer säkert råka ut för sådana människor igen så det är väll bara vänja sig men ja.

Tror att han/hon är så himla bra och allt kretsar kring den hela tiden, och att jag har konstiga ideér och sidor att se på olika saker.
Jag, om jag får säga det själv, är en väldigt lätt människa att umgås med, kanske inte i vissa situationer, det kan jag hålla med om.

Vet inte vad jag ville få ut av detta inlägg,
att vissa människor inte går ihop med mig, men så är det för många och därför var säkert detta inlägg väldigt tråkigt att läsa.

Så tjiing på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback