Helgtråk

Ja då var det helg igen, och det är skönt.
Fredag, ja det betyder väll fest för en del, umgås med vänner för en del. Men för min del så är det  en lugn hemmakväll som står på schemat, ganska tråkigt faktiskt men ja.
Ska nog vara med Jonas och Anette imorgon så det nöjer jag mig gott och väl med :)

Skulle vilja festa, någonstans med massa nytt folk och gott att dricka, det ska vara snygga människor också, fast inte snyggare än mig. haha 8-)

Nä men jag är dålig på att festa "rätt" dricker alltid för mycket och blir för packad, och får minnesluckor och blir väldigt bakis, så nä, ska lära mig dricka först, eller vet ju hur man dricker rätt men får alltid i mig för mycket så. ja nä jag vet nog inte.
Nä men nytt ställe, snygga människor och goda drinkar, mums för det konceptet, det skulle sitta fin fint nu den här tråkiga kvällen.
Har så mycket saker att tänka på med, orkar inte ! På månda har jag svenska nationella muntliga, kommer säkert gå skit, men ja.
Ni får skänka en tanke eller två så det iallafall går lite bra.



Och just det, måste berätta om sjukaste saken som hände igår när jag var och städade trapphus.
Jag kom in och såg nått brunt på väggarna, och tänkte att det typ var nå mat eller nått.
Men nej det var BAJS, allvarligt, bajs nerkletat över två väggar, det var också en stor bajskorv fastkletad.
Förlåt om jag låter barnslig eller nått men måste försöka beskriva hur snuskigt det egentligen var, huuua.

ÄVEN att det var vissa områden som var torkat och hade stelnat så då fick jag stå och bokstavligt skrapa bort bajset. det är kvar märken på väggarna efter där bajset suttit.
USCH, vilken sjuk människa gör något sådan? för det var även avtryck efter fingrar som dragits efter väggen, som ni vet när man försöker få bort smuts eller något så kan man dra det mot gräset eller en vägg, så var det där fast med bajs.

Haha nu har ni verkligen fått en beskrivelse så ni förstår hur äckligt det var, MEN glömde att nämna att lite av bajset var varmt, och jag har mina funderingar om att det måste varit bäbisbajs, pga lukt och färg. HAHa
Men nu ska jag sluta att sjuka mig.

Nu ska jag nog se nån bra film eller nått, eftersom jag skaffat hem desperate housewives avsnitt som ligger före tiden i svergie så nu är jag kanske 4 avsnitt före de dom visar på tv.
och det känns piss nu har jag inget att se fram emot på tidagarna.
BAJS !
ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback