Trevlig helg

japp. då sitter man här, söndag och ny vecka snart.
Denna helg har varit väldigt bra. Den har rent utav varit toppen.

Fredags bra fest med roligt folk. kanske lite mycket vin för mig men ändå.
jag hade kul även om jag inte ens kom till bockarna, jag kom till den andra busshållplatsen i stan, sen insåg jag och de jag var med att det inte var någon ide för mig att fortsätta, för under den tiden hade jag hunnit skrapa upp båda knäna rejält.
så jag gick hem och la mig. och mer därtill ;)


idag ska jag bege mig mot sundsvall igen för att jobba lite, tjäna lite kosing.
ska stå och sälja foppatofflor, haha, drygt men ja skönt med lite extra pengar, eller hur.
Nu har jag lite och fixa innan jag drar, men vi syns om en vecka.

Och jag vet att ni kommer sakna mig, men mobilen är med
så när saknaden är som mest kan ni skicka ett litet sms ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback