Sundsvall

Sitter just nu hos pappa i sundsvall, så mysigt men ändå lite konstigt som sagt.
Pappas sambo karin dog för några veckor sedan och sist jag var här levde hon så ja det är det som känns lite konstigt.
Även att hennes begravning var på min studentdag, så allt kändes lite tungt ett tag där.
Nu håller pappa ¨på att gå igenom karins grejor och sånt.
Men ja sånt man måste göra.

Om man bortser från allt  jag skrivit över, så är det alltid lika kul och skönt att komma till pappa, vi tycker och tänker likadant, så det är lätt att umgås med han.
Är skrämmande lik honom, men ja då är han min pappa också.
Måste komma hit lite mer innan jag drar till skottland, om det nu blir av. Får ju aldrig veta och det är sjukt irriterande.
För om jag nu inte skulle få det vill ja ju kunna söka till något annat eller veta om jag ska flytta någonstans eller ja ni fattar.
sjukt jobbigt att gå ovetande hela tiden. sen att man blir sårad till höger och till vänster. : /  

Sen att gå hemma ensam och inte ha någonting att göra när alla andra jobbar, är också väldigt jobbigt.
Men ska börja med lite nya saker nu som fördriver tiden.

aja nu ska jag se morden i midsomer med pappsen. mys !

hare bra
tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback