Söndagsbölja

Ja idag kan man väll inte klaga på vädret.
30 grader varmt ute och det har verkligen varit varmt (och kvavt) så det skriker om det.
Jag som sov till klockan tre, vaknade svettig och mysig, mmm inte så skönt

Och jag klagar inte men jag har sol i mitt rum, från klockan tre tills den går ner. lite irriterande.

Men hoppas att det blir kyligt inatt så ska jag öppna alla mina fönster, det är det som är fördelen med att bo i stan, jag kan ha mina fönster öppna hur mycket jag vill, inte ett ända kryp kommer in, så jävla skönt.
Dom dör väll av alla avgaser, och om det är så så är det kanske inte så positivt med att bo i stan :P

image60

Min lunch/middag ute i solen, men jag höll på att smälta bort så jag gick in.

Kommentarer
Postat av: neto

da skulle du vara har. har smallter du bort. din goding

2008-06-27 @ 00:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback