Måndag avklarad

Ja då har man jobbat sen elva, stått och gått runt i sex timmar, tagit lite på ryggen faktiskt.
Men är stolt, har kanske sålt för några tusen, bra jobbat johanna.
En till sak som var jobbigt var att stå och äta där, eftersom det var mycket folk där så kunde jag inte ungå att få blickar på mig när jag stod där med min omelett och makrill.
haha, men iaf, jag är ju så jävla snygg så det är därför jag säljer så himla bra.
bara några dagar kvar och det känns som denna vecka kommer flyga fram, och det hoppas jag.

Jobbigt att bara ha en person i tankarna hela tiden och inte kunna träffa den

Nu ska jag snart äta köttbullar och pappas berömda makaroner med stuvning, ätit sen jag var liten och är en klassiker när man är hos pappa.
sen ska jag träna, nämligen på pappas Orbitrek, haha kul ska det bli.
Om ni inte vet vad det är så är det med på Tvshop.
aja nu ropar att det är mat,

tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback