Ta mig hem

Ja nu längtar jag verkligen hem, känns som jag varit på resande fot hela juli månad.
Kanske varit hemma fem dagar denna månad och det ger verkligen en hemlängtan, har åkt bil över hela sverige.
Har räknat ut att hittills har jag åkt 315 mil det är mycket det.
Sen ska jag snart dra till borås, och då ska jag åka bil, väldigt skojj om jag får säga det själv
inte undra på¨att jag är blek sitter ju bara och åker bil hela tiden.

Men på fredag kommer jag hem och gör hudik farligt igen, helst skulle jag vilja dra hem nu, men har lovat att hjälpa pappa och jobba lite åt han, jag tjänar ju pengar, men åker hellre hem nästan.
Tänk att bädda rent i sängen, bada, och sedan se en bra film och lägga sig naken i de nymanglade lakana,
låter inte det underbart ?  JOOOOO

Sen min musik, mitt badkar, och inte ha ett utval av kläder i en resväska. jo just nu finns det bara positiva saker med att komma hem, sen kommer mitt fetto snart hem !!! hon är brun som en pepparkaka har jag hört, så läre jobba lite på solbrännan jag med.


Ne nu ska jag se lite television och lata mig lite tills pappa kommer.

Hörs hej

p.s jag hatar sääskis (ett nytt ord jag lärt mig på finska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback