ojoj

nu var det ju år och dar sen jag skrev blogg, måste bli en ändring, tycker ni inte ?

just nu sitter jag efter ett långt och skönt bad, så himla underbart att bada, jag hoppas att dit jag flytter (vart det nu blir)
att där ska det finnas ett badkar, annars kommer jag bli lite småledsen sådär.

vad här hänt då?
jo först var jag hos min pappa i två veckor varav en vecka jobba jag med att sälja skor.
inte mycket att hurra för men jag tjäna ju pengar och det tackar man ju aldrig nej till eller hur ?

Sen den senaste veckan så var det ett besök i danmark som gällde, dock inte av roliga andledningar
min mormor som var en av de bästa har gått bort och vi var ner på begravning.
Var väldigt jobbigt att se folk så ledsna och att själv vara ledsen.
sen att se min mamma som är en sådan stark person i vanliga fall, hon var så liten och ledsen och jag ville bara krama henne såfort jag såg henne vara ledsen, men kändes som att det inte häjlpte så mycket.

Tror det var länge sen jag grät så mycket, och det är ju förståerlig. jobbigaste delen var att gå upp till kistan, det tog liksom emot, att veta att mormor låg där, och att jag aldrig mer kommer få se, höra eller kunna prata med henne.

Jag har fortfarande henne inlagd på min mobil och kommer nog ta ett bra tag innan jag raderar henne.
känns lite som att radera ut en person.

nu ska jag klä på mig, ut i solen och kanske träffa angelica vem vet,
hon är på "dejt" haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback