Zakdoekjes

jora, gillar rubriken. 

trött och sliten som sagt, utgång i fredags och lördags. så nu blire lugnt lääänge. 
skönare att göra så. ta nån gång ibland. 
Igår vare lasse lindh på august, och ja, 
efter han spelat så gick han runt och snacka med folk, jag och stina snacka på med han, och vips så blev vi bjudna på efterfest på hans hotellrum (haha lät lite skumt) 
vi bytte nummer och skulle ringas i slutet av kvällen. 
nicebajs. 

men jag skippade de, gick in i hans hotellrum och vände lika snabbt, :P 
hehe, sa hejdå och gick på sibyllas istället, men stina sa att jag inte missa något så det var ju skönt att höra, 
så man inte missar väääärsta partajet. 
höhö, 

duschsängsovajobbaträna. 
de är min vecka de, något att se fram emot eller hur ? 



haha, bild från i fredags, tur att man inte visar fejjan,
håret smälter in med hatten och jag står med tre puddingar, that´s right 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback