två hål i käften

jajjmen, nu är jag minus två tänder, 
två visdomständer. 
skulle egentligen bara vara en, sen skulle jag gjort den andra nästa vecka, 
men min tandläkare tyckte att det var lika bra att ta båda. 

han hette Bernd och bröt på tyska, vem kunde gissa de? bernd zieger liksom, inte kunnat ana att de var en tysk, 
han var lite rolig och drev med anette om hennes väska. haha. 
eller dissa han den ? vem vet. 

I alla fall så tog de typ 10 sekunder att dra ut båda tänderna, helt sjukt. 
var ju lite uppskrämd av anette, men hennes hade ju inte växt ut lika mycket som båda mina hade. 

Först så bedöva han, och så vänta jag i fem minuter, sen så drog han ut ena, tjopp fem sek, sen andra, tjopp. 
så kan inte klaga på att det tog lång tid, satt längre i väntrummet. 

efter han dragit ut dom så fråga jag om jag fick se, blodiga och mysiga var dom. 
han fråga om jag ville ha med dom hem. och ja varför inte liksom 
så tog med dom hem och visar stolt upp dom för mamsen som tycker jag ska lämna in dom (vart vettetusan) antagligen på en smyckeaffär, 
och låta dom slipas upp och göra ett halsband, eller kanske örhängen av dom. 
någon form av smycke i alla fall. 
lite coolt faktiskt. typ sen när man är äldre så 
(för man spar ju mer och längre på smycken än gamla tänder) 
så kan man ta fram dom och ja, minnen....
om min tyska tandläkare. höhö 

men en liten fundering bara, 
vem skulle vilja ta i mina äckeltänder och slipa upp dom och göra ett smycke av dom ? 
hm, värt att fundera vidare på. 



yummie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback