tantgympa

jag går ju friskis och svettis, tror jag gjort det nu sen i ... .hummm. 
sen i 8:an eller 9:an 
det är ju några år, och alla jag berättar de för tänker tantgympa 

sure, de är tanter där, men de är väldigt många i min ålder också, sen finns det pass som är sjukt jobbiga, som medel 75 minuter, gått på det några få gånger, helt död efter. 
finns  ju typ bas, medel, medel pulspass, och ja en massa fler.
skivstångspass, core och aerobics. så finns ju lite att välja på. 
det som är så bra med friskis tycker jag. 
så okej om de är tantgympa, men tanterna är i bra form, 
såg en kille i typ min ålder som var på ett sånt pass, alldeles ensam det tycker jag var lite strongt gjort, i tanke på att han var ensam kille.  
Typ en gubbe i 50 år åldern sen han. 
så, 
han såg ut att ha lite problem med att få ihop allting, men ja han gjorde det iaf. 
de flesta killar skulle väll typ sucka och gå därifrån. 

har hört att killar brukar inte ha så bra koordination det är väll därför dom avstår att gå på sånt.
hehe
skämma ut sig, och se att tanterna är bättre på att göra de än dom, så dom utsätter sig nog inte för de. 


 

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha då skulle du sett mig på aerobics förra veckan xD kordination så in i saten... eller vare tvärtom? men kul var det!

2008-12-15 @ 19:17:53
Postat av: johanna

haha, skulle vela sett ;)



ja de är sjukt kul ! de jag säger


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback