saknar ni mig ?

jooo erkänn, jag längtar iaf hem, till mamma, gunnar, zorro, anette med flera och till mitt rum.

jag står och säljer fula foppatofflor på willys i birsta.
kom och hälsa på om ni är i närheten.

bara två dagar till jul, kommer hem den 23e typ tolv eller något.
så ja....

inatt drömde jag om Tiger Woods, liksom ?
han flörtade med mig, lite sjuk, men mina drömmar brukar vara det.

kommer ihåg för nån vecka sen drömde jag att jag var i new york, var där med min pappa och syster.
det var en mardröm.
hela drömmen handlade om hur jag försökte ta mig över övergångsställena.
Allså bilarna åkte så snabbt så jag vågade inte gå över, när jag väl vågade så kom jag bara till mitten och låg typ i mitten och krälade, ropade på pappa och grät.
vaknade när jag blev påkörd.
usch
haha

igår koka jag knäck för första gången, tjopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

om jag bara till mitten och låg typ i mitten och krälade



haha. där fick du mig i skratt!

vi saknar dig

2008-12-21 @ 22:16:27
Postat av: neto

om jag bara till mitten och låg typ i mitten och krälade



haha, där fick du mig i skratt!

vi saknar dig

2008-12-21 @ 22:17:03
Postat av: Anonym

att en tråkig stad kan bli så mycket tråkigare utan EN person

2008-12-21 @ 22:17:41
Postat av: ägaren av bloggen

haha, ja kanske var lite roligt skrivet :P

saknar dig neto !



kommer hem snart och livar upp hudik åt dig ;)

2008-12-22 @ 20:17:21
Postat av: neto

tack :)

2008-12-24 @ 00:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback