Plutiga läppar, jovisst?





köpte ett nytt läppglans idag, 
många av mina vänner vet att jag är galen i de, eller ja jag var förut iallafall. 
nuförtiden håller jag mig till en tills den tar slut. 
har ett litet lager att göra slut på, men köpte ändå ett idag. 

den heter iaf, lip inflation 
och ja inflation vet ni ju, att det kan ju hända inom ekonomin, (att priser på varor som vi efterfrågar höjs)
men tror inte riktigt att det är samma med denna läppglans, 
så tittade upp vad de mer betydde "uppblåsning" 
haha
ah, men den kosta bara 99 kronor, och var en ren chansning om jag skulle gilla den eftersom den var inpackad och fanns inget prov, 
men älskar den, den luktar typ tuggummi, innehåller ingefära kanel och pepparmint, så de är liksom som en frisk känsla, och det sticks lite när man häver på den. 
undra om de är någon skillnad jag. 

aja nu fick ni läsa ett mycket väldigt kanske för de flesta onödigt inlägg, men bara så ni vet liksom.

// Uppblåsta johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback