OC träsket

hej jag är lite efter.

aldrig sett OC 
kanske nått avsnitt, men inte fattat ett skit.
nu har jag börjat från säsong ett, som anette lånade mig för hon tyckte de var lite dåligt att jag inte sett de

och ja nu är jag fast, jag är fast i OC-träsket 
inte bra, tur att det bara är 4 säsonger.
det går ju snabbt att titta igenom, nu när man är arbetslös och allt "host"

råkade dock förstöra det lite när jag läsa om OC, så fick jag se vad som hände i slutet av 3e säsongen
liksom, jävla skit ! 

bara jag som tycker summer är ful ?
och att Seth är döläcker, yummie





Kommentarer
Postat av: neto

Alla tycker seth är het. Men för mig som har sett detta ett fåtal gånger, vänta till längre in i serien. Nu är han bara liten och "ful"

2008-12-18 @ 23:22:28
Postat av: Karin

Toppen med mig !

själv då? ja var ju ett tag sen man såg dig med.



men har hört att du bott i sthlm lite? eller har jag hört helt galet ?



jo, fast jul i kapernaum är nog på delad första plats med mysteriet på greveholm

Postat av: Karin

Härligt! Jo tack, bra med mig också:)



Ja, Ewa och jag jobbade och bodde i Sthlm i somras, men har varit hemma sen september:)



Ja, jul i kapernaum är riktigt bra också! Har alla avsnitten hemma faktiskt:P Önskar jag hade Mysteriet på greveholm också!

2008-12-19 @ 20:59:05
URL: http://lillkarin.devote.se
Postat av: Jonatan

Säsong 1,2 och kanske 3 är bra. Men Säsong 4 är rent åt helvete :)

2008-12-26 @ 04:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback