jobbigt, kul, eller bara irriterande

satt och kom på en sak, vem gillar telefonförsäljare ? 
jo, ingen ! 

en gång när en kvinna ringde mig, så fråga hon efter min mamma, då sa jag att hon jobba. 
då frågade hon : är du hennes dotter eller son ? 
HAHA sån basröst har jag inte, eller ? 

sen mamma är ju skönast. 
en gång så ringde de, mamma svara 
"hej det är Lisbeth
hon i luren säger : ja jag ringer från bla bla bla och söker Lisbeth, är hon hemma? 
mamma svara 
"nej tyvärr" 
kvinnan tackar och säger hejdå. 
snacka om att lyssna ? 

Sen skulle någon försälja något en gång, så sa mamma, ne jag är inte intresserad men du kanske skulle vilja köpa strumpor av mig ? 
killen blir helt tyst och säger hejdå. 
haha 

gäller att vara finurlig



Kommentarer
Postat av: neto

haha lisneth sätter en alltid på plats :D

2008-12-11 @ 01:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback