Hårt

ja, jag har gått ut hårt den här veckan. 
tränat nu i tre dagar streck, de är hårt för mig. 
hehe iaf efter att slöat en vecka. 

två veckor kvar till jul ungefär. 
vad mycket tid man lägger ner bara för att fira jul en dag. 
eller ja. 
ja, så äre.
en dag, laga massa mat, köpa massa klappa, pynta massa, och baka, och handla, och ja jag vet inte allt. 
har en klapp kvar.
har haft många att köpa till, lite jobbigt. men kul ändå. 
roligt att ge bort saker, och ännu roligare om dom blir glada över de, eller ja jag menar, att dom blir nöjda.
jocke * 
anna *
calle * 
linnea * 
berit * 
mamma * 

har jag papsen kvar, och gunnar. 
men gunnar ska jag och mamma köpa något tillsammans till. 
nu skriver jag sånna där viktiga saker igen. 

Såg idag att om man handlar för 500 kr på HM får man 100 kr extra. 
så om jag handlar ett presentkort på 500 kr, får jag ett presentkort som är värt 600 då? 
skulle vara värt. 
fast handlar inte mycket på HM längre, mest, underkläder smink och associarer (stavning?) 
handla underkläder för 600 skulle ju inte vara helt fel, typ spets. helt insnöad på spets. 
mums 



Kommentarer
Postat av: S

Hade ju INTE varit helt fel att se dig i den där spetsen du skriver om!:-)

2008-12-11 @ 09:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback