Gott nytt slut

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, gick på bal, och fick en fläskläpp

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga 

3. Vilka länder besökte du?
Danmark, och bulgarien 

4. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
ja, jag vill resa en massa, försöka iaf, och öhm, mer kärlek ! 

5. Största misstaget?
Att jag inte börjat med mitt kökort, och en annan liten incident eller några kanske 

6. Bästa köpet?
en rosa adidaströja

7. Vad spenderade du mest pengar på?
jobbigt nog shopping 

8. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Såklart mina vänner och familj, som alltid gör mig glad :) 
9. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Just Dance - Lady gaga 
Disturbia - Rihanna

Fascination - Alphabeat 

 10. Vad önskar du att du gjort mer?

Sparat pengar
11. Vad önskar du att du gjort mindre?
Shoppat och kanske inte varit så bråkig 

12. Hur tillbringade du julen?

I Harmånger 

13. Blev du kär i år?
mjo 

14. Favoritprogram på TV?
Halv åtta hos mig
15. Bästa boken du läste i år?
inte läst någon bok som är värd att minnas

16. Största musikaliska upptäckten?
One night only, påminner om the kooks och dom älskar jag ju så ! 
17. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag firade med tårta vänner och familj, nitton är bara mellanår. men om två månader så 

18. Vem saknade du?
Mormor, Karin, Holger, Syster, alla nere i danmark. och max 
19. Beskriv ditt 2009 med tre ord!
Kökort, USA, 20 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback