arbetslöshetens sura äpple

skit !
nu är jag arbetslös igen, och jag är inte glad att säga dom orden. 
ARBETSLÖSSKITBAJS 
säger hellre arbetsSÖKANDE 
de låter dock lite mer desperat än arbetslös, men de är jag fan, 
kommer storkna av att gå hemma. 
kommer även sakna mina arbetskompisar, arbetsuppgifter och massa annat. 
såg ju faktiskt en del snygga killar där jag jobba, allså dom jobba inte där, men typ i huset brevid, eller typ när de kom leveranser med flyttkartonger. var de ju en fräsch grabb. 
så de var ju liksom lite mer spännande eftersom jag inte känner alla i söderhamn, HAHA 
allså blev lite fel, känner ju absolut inte hela hudik som de lät på mig, men man vet vilka alla är. 

Tanterna bjöd mig på tårta idag, söta tanter. 
sen fixa även en tant att jag kunde få den här månadens lön den här månaden. 
allså, eftersom jag började i slutet av oktober så har de där med lönen blivit lite kajk, fick liksom oktobers lön i november, och novembers lön har jag inte fått än, så då får jag liksom november och decemberlönerna i december. 
så då var de förklarat :P 
iaf så fixade hon det åt mig, annars hade jag fått decemberlönen i januari. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback