Ångest

vill inte vara arbetslös.
och jag ska inte tjata om de
för ni vet ju redan de, sen typ fem inlägg tillbaka. 
men imorgon ska jag iaf tvätta städa trapphus och träna.
så helt rastlös blir jag inte, sen tisdag och torsdag ska jag också städa trapphus, 
och tränar gör jag ju nästan varje dag 
men de är liksom typ jobbigt ändå, har ju massa dötid på dagarna som man inte vet  hur man ska kunna fördriva.
får försöka hitta en hobby, typ, sticka, sy, öhm
måla ? 
haha kommer inte på något 
gå ut och fota, har ju dött ut de lite, har en bra kamera, och har ett stativ, så fan ja. 
min kamera är ju bara aktiv när de är jag som ska vara motivet, tråkigt nog
haha 

men ja jag ska iaf inte vända på dygnet som jag gjort i helgen, ska nog lägga mig senast ett 
sen somnar ja ju såfort jag lägger huvudet mot kudden så det är ju inga problem 



två eller tre år gammal bild på mig,
min vän anette som tvingat mig posera på folkans toalett

Kommentarer
Postat av: kalkylator

haha jag har ingen hals

2008-12-15 @ 01:16:58
Postat av: neto

ja de var ett väldigt tjat. vafan du har varit arbetslös i en dag. come on

2008-12-15 @ 14:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback