stress

Ja idag var det ju första dagen man officiellt blev arbetslös.
Tänkte mig att denna dag skulle bli sjukt tråkig och väldig icke händelserik, men det blev den, jag har stressat hela dagen, varit på stan, lämnat CV, ätit lunch med jonas och tränat. Och det har tagit typ hela dagen.
Skönt om det är såhär soft att vara arbetslös. men vet ju att alla dagar inte kommer fortsätta såhär, kommer ha sjukt tråkigt vissa dagar.
aja skitsammma, två veckor framåt nu så vet jag att det kommer vara fulla muggar, på ons och tors denna vecka är det Arbetsförmedlingen som gäller, jippi,
sen kanske jag och fetto drar till sthlm på lördag, är där en vecka, fatta nice.
Så ja, just nu behöver jag inte oroa mig så mkt :)

Sitter och dregglar över den sexigaste killen som vandrat på våran jord, Gael Garcia Bernal
så jävla het. mums,
Ja tack.
precis så en kille borde se ut jöh.

ne det här går inte längre, ska nog lägga mig tidigt ikväll, inte än dåra, men tidigare än vanligt.
typ två? haha



Här är puddingen


 
BAHH, dom läpparna. skulle inte sitta fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback