Sommaren drar mot sitt slut

När jordgubbsstånden på stan inte längre kvar, när bussarna åker dubbelt så många gånger förbi, när de börjar sälja massvis av skolsaker, när kvällarna blir mörkare och när alllvaret börjar igen.
Då är sommaren slut. fast det blir inge allvar för mig, jag är ju arbetslös, och de ända tiderna jag måste försöka passa är tiderna som är inbokade på arbetsförmedlingen.
Låter inte lika, öhm, roligt.
Gå i skolan är roligt, träffa alla, äta god mat och ha roliga lektioner, bajs.
fast kommer väll inte längta så mkt nu de första månderna, mohaha. då ska jag bara njuta av att inte gå i skolan.
sen kanske det smyger sig på en känsla av längtan till skollivet.
Men bara kanske.

Imorgon ska jag och Linda (som jag inte träffat på evigheter) vi ska dra till gävle och shoppa lite, yeeej.
Behövs kanske inte för mig men jag tackar aldrig nej till shopping.

Ensam hemma tredje helgen rad, läre bli utgång. Jag kan nästan chansa att det blir det.
Lever ju singellivet nu, och det leker rejält, länge sen jag haft såhär kul och länge sen jag träffa så mycket nytt folk.
det är nice, inget att klaga på.
Många snygga pojkar inblande, yummie.

Ska nog försöka mig på att ändra designen här på bloggen,
 fast vet inte om jag vågar, kanske blir skit, får se.

Sen blir det nog Bert på repeat hela kvällen.

När fantomen rör sig står blixten stilla

Tjiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback