Shopping i gävle

Japp, idag begav sig Linda och jag till Gävle i bil för att bränna lite stålar.
För mig som vänt på dygnet så var det ganska kämpigt att kliva upp imorse typ halv åtta, brukar kliva upp två 8-)
Gick och la mig vid tio elva igår, somna vid halv tre - tre. skoj liksom.
Men jag kom upp och har inte varit alls för trött idag, men har gäspat några gånger och det är första gången på länge jag gjort det.

Iaf så var det en väldigt trevlig resa med shopping, god mat, trevligt sällskap, och mycket spaning. hehe. ni fattar ;)
Är mycket nöjd med mina inköp och har inte så dåligt samvete över att jag gjort av med en del pengar, har ju fortfarande kvar så.....

Efter att ha åkt bil nästan halva dagen, så kom hanna och hämta mig och angelica för att åka lite mer bil till danne, våldgästade honom när han låg och sov, stackarn.
Haha har alltid så roligt när jag är med dom, knas.
Blir liksom. ah vet inte.
Vi chilla hos danne ett tag, åkte till statoil tog mosbricka och egentligen så var det meningen att hanna jag danne och angelica skulle dra hem till mig och se en film som danne tagit med.
Men det sluta med att jag och danne blev ensamma.
ohhh ;)
haha
ah men filmen han hade med sig var iaf sjukt bra ! bra där danne.
var ett tag sen jag såg en sån spännande film.
Där missade angelica och hanna ngt verkligen !

Den hette "BlackOut" och det är en film som jag varmt rekomenderar, sådär smygspännande så att man vill se mer, och veta mer, och det bara kommer frågor i huvudet.
Det är så det ska vara.

Ett litet problem jag haft är att jag rivit i mina nagelband och typ, pillat för mycket i öronen. låter snusk jag vet.
men sjuk som jag är så fortsätter jag med det fast att det gör ont och ser fult ut.
MEN nu säger jag grattis till mig själv och mina nya nagelband och nya öron.
Dom är öhm, som förut och det är mycket bättre.
Bra jobbat.

Skriver massa skit, men det är väll vad de flesta bloggar innehåller, så jag följer strömmen.

Sket i att ändra design, för jobbigt.
nu ska jag sova, sova, sova, OCH jag ska ligga och dra mig,
sen umgås med mina vänner och bara njuta lite mer av att inte behöva bry sig.
YEAS
underbart !
Mer sånna här dagar, looove it.


Fantomen är hård mot de hårda



Tre fjantar i min säng, pft


Tjiing !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback