Ny härlig len hud

Den här dagen har varit toppen, har faktiskt inget att klaga på,
den börjar med att jag vaknar av en bra låt som alarm på min mobil, ser min vän ligga i soffan och grymta av trötthet.
Kliver upp och tar en uppigande dusch, och sen på stan för att möta angelica.

Alltid lika trevligt att träffa henne, många skratt, hon har bra humor den flickan.
Vi hängde mest runt på stan, men var egentligen meningen att angelica skulle inhandla lite nya kläder, men lycka till i hudik, jag var ju nyss i gävle och där går det bättre kan jag lova, lite större utbud eller mycket större utbud ;)

Sen stack jag hem, ner i tvättstugan och sen mot trapphusen.
Städa dom och sen hem till tvättstugan igen,
sen städa jag lägenheten, badrum, toa, mitt rum och kök, de rum jag använder mest.
Så nu är det riktigt behagligt här, undra hur länge det varar.

Efter allt detta slit, så titta jag klart på "never been kissed" med drew barrymore med flera, kom några tårar i slutet haha, sentimentala johanna liksom.
Sen så har jag bestämt mig att se alla Tim burtons filmer, har ju sett typ hälften och tänkte komplitera det, för han är ju ruuuuskigt bra den människan och hans filmer framför allt.
Titta på en av hans första filmer "Vincent" man ser genast att det är en Burton film.
Det var en kortfilm som handla om en sjuårig som dagdrömde, den var bra.

Sen duscha jag, och använde mig av en peeling som min mamma brukar köpa till mig, och den är fantastisk, står typ att det kommer kännas som man får en ny hud, som att man byter skinn typ.
Och det är fan sant, nu när jag typ drar med handen över min arm eller någon annanstans på kroppen så är det sjukt lent, och känns som en ny hud, synd att det inte är någon här som också kan uppskatta det ;)

Har även bäddat rent ! underbart !
Vad finns bättre än att krypa ner i en renbäddad säng nyduschad ?
Vet inte hur många gånger jag nämnt det i min blogg, men det är verkligen en av de sakerna jag älskar att göra, så det kommer nog upprepas några gånger till.

Känner mig lite som en ny människa efter peelingbehandlingen. great

kan inte hudik invaderas av snygga heta pojkar, för det är lite tunt med det här.
aja tror jag ska ta en tidig kväll och bara njuta av min säng, mumma. och mer.. mohaha




Han får gärna komma och förgylla min kväll, dreggel
titta läpparna liksom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback