Fina stunder

Känns som det kommer regna ett år till mins när man tittar ut
har fan regnat konstant sen igår, lite mysigt äre dock, fast nu när det är sommar kan det väll vara lite bättre väder, eftersom vi i sverige redan lever halva året i mörker och dåligt väder så borde sommaren bjuda på ngt mer, ljust och glatt.

Denna dag har iaf spenderats precis så som en regning dag ska spenderas, med bra sällskap, film, glass och popcorn.
Sällskapet var anette :)
Så mysigt hemma hos henne, massa folk jämnt, hon som vissa andra har en stor familj, nog därför jag tycker det är så mysigt,
sen iaf så gick jag hem i regnet och även om det var lite kallt och ruskigt så kändes det som jag ville vara ute och gå i minst en timme till men att jag skulle haft sällskap av en snygg kille som jag kunde hångla med lite på vägen, och kanske ett annat.
haha
snüsk, ne men i regnet skulle vara lite hett att ha sex så om ni är intresserade, ne driver bara
fast inte om att ha sex i regnet.

Från en sak till en annan, så när jag gick där i regnet och tänkte så kom jag och tänka på de stunder i livet som man kommer ihåg lite extra, stunder som man kommer ihåg allt om,
vad man hade på sig, hur håret var, vem man var med osv.

Som när jag var tillsammans med johan.
sov hos han osså vaknar jag och ser han, (som jag då var störtkär i)
och hör hur hans pappa sitter nere på undervåningen och spelar gitarr, det var så mysigt.
Är usel på att förklara saker, och allra helst situationer, men just att vakna med den man är kär i, känna dens lukt, känna dens hud, och sen ligga och lyssna på livemusik liksom, bah, ahh. underbart.

ja och sen studenten, lyckliga dagen hittills i mitt liv, kunde inte sluta gråta när vi var samlade i klassen, min tanke var aldrig mer denna klass, (då grät jag av sorg :P)
sen tänkte jag massa andra underbara tankar. så det var både tårar från sorg och glädje.

Första gången jag pussa max, ( haha hur töntigt låter inte det då)
ne men det kommer jag verkligen ihåg, utanför min grind, det pirra extra mycket i magen och jag blev alldelse varm, och han var så ahh söt, blyg och försiktig.
Sen många stunder med max som jag kommer komma ihåg, hade det mysigt med han. :)

ah men ni förstår vad jag menar, stunder i livet man aldrig glömmer, jag har många fler, men då skulle det ju bli en novell om jag skrev ner dom.
Några av dom bästa behåller jag för mig själv ;)

nu blire tv, säng och ..
sova

Du hittar aldrig fantomen, han hittar dig


tjiiing







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback