Men underbart

Ja då har man tränat för första gången på länge, det var ruskigt skönt, och inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara.
kommer uttnyttja kortet till fulla den här perioden, man blir så nöjd över sig själv också, undra hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon när jag vaknar.

Trodde att mamma skulle återvända idag, men hon gjorde ett stopp i stockholm hos bror, och det förstår jag, så mysigt att vara med dom där nere i rissne.

Just nu tittar jag på en film på 5:an och målar naglarna, eller ja, det är paus nu.
Måste springa till datorn och lyssna på rihannas disturbia, sjukt bra, ni vet när man hör nya låtar så kan man sitta och nöta den låten hur länge som helst, så är det men den.
Vill dansa till den ute på krogen, yummie.
nä nu är nog pausen slut måste springa till tvrummet.

hääj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback