Jorå

ja idag är dagen då man inte kommer vara ensam hemma längre, mamma och gunnar kommer snart hem, efter tre veckor.
och fyra helgers ensamhet så ska det faktiskt bli jävligt skönt att inte vara ensam längre.
Okej ända negativa är väll att man inte kan ha förferre längre, men de kan jag nog leva med.

Och idag ska jag köpa friskis och svettis kort, som jag gått troget till i kanske fyra år, det är ganska länge det.
Efter sommarens godheter som grillat mm så är det nog dags att börja bli lite nyttig, för sommaren verkar i princip slut, och just när jag skriver det så tittar solen fram, haha tajmat.

Satt och skrev om mitt CV igår också, ska söka massvis av jobb när jag kommr hem från sthlm, för känns som att om jag skulle få ett jobb nu så känns det inte så populärt att det första man gör är att ta ledigt en vecka.
Men får se, mamma kommer väll tjata nu när hon kommer hem.

Aja, ska bli skönt att röra på sig lite, ska bli hårdträning nu.
Minst 5 gånger i veckan.
nice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback