Jag = fördömd städtant

ja verkligen, igår när jag mamma och gunnar satt och åt så räkna mamma och jag ut att jag har städat trapphus i
6 ÅR !
allså, det är ju ett tag kan man säga, var typ 13-14 år när jag fick det. och då har jag städat dom där förbannade trapphusen, två gånger i veckan i 6 år.
vet inte om jag ska skämmas eller vara stolt.
För några veckor sedan var det en liten tjej som sa : hejdå städtanten !
när jag cyklade ifrån trpphusen, det känns ju, glatt att höra liksom.
men ja eftersom det är min källa till pengar så ska jag inte klaga, kan vara skönt ibland att gå där och städa och rensa skallen lite.

Men sen idag när man låg i sängen och drog sig, så ringde gunnar och fråga om jag var intresserad av att städa lite fler trapphus, och ja självklart, eftersom dom trapphusen han snacka om behöver jag bara städa varannan vecka. Så det blir inte lika jobbigt.

Fullt upp nu liksom, först de gamla trapphusen två gånger i veckan, träning varje dag, sen ännu mer trapphus.
undra om jag kommer ha tid över till mitt liv.
"haha"

aja.
ska på stan snart med netto, sen träning.
nice

Kommentarer
Postat av: nolltre

Haha, snart går du över till de grövre jobbet, städa på skolor varje dag ;)

2008-08-26 @ 15:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback