Helgen !

Ja då har ännu en g -fest varit och denna g -fest hade jag och Edit roligt :D

Kvällen började med en besvikelse att Anette inte skulle hänga med oss ut  =(
och att vi missade bussen ..



Men vi tog nästa, och fick en frisk promenad istället, vi åkte till forsa och förfesta hos persson. Och där fanns också två gamla klasskompisar Jesper och Robin. Roligt att festa med dom =)

Sen när det skulle bära av mot bussen så skämde man ut sig lite men sånt händer alla ..
Bara att jag ska vara värst jämnt
Väl på bussen så fick vi sitta där och vänta lite men bjöd folk på bussen på lite chips, så jag blev den rödhåriga tjejen som bjöd på chips.



När man kom in till Hudik så hitta edit en gammal vän och vi gick in med henne snusade lite gjorde jag de borde jag inte gjort =/  jaja men dansade loss på dansgolvet osså gjorde vi sånt man gör inne på g-ferren ;)  
Senare så mådde jag ruskigt illa, fast det varade inte länge som tur var. Satt i en av sofforna och skulle till att spy då kom det två vakter så då skärpte jag till mig ..

Sen blev det till att gå på toa =)

drack några liter vatten och sen mådde man prima igen... allt detta på en halvtimme så under en halvtimme på kvällen hade jag tråkigt och mådde illa resten av kvällen var lysande ,,, 


Hemresan var en favorit i repris, liftade hem till Edit men Edit kände en som var i bilen så det var lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback