Borås

Holger


Jahapp då är man äntligen i Borås det känns som att Måndag Tisdag Onsdag har man bara gått och väntat på att få åka till borås, så äntligen kommer man hit och träffar syrran och Holger han är så söt  ><


 
Längtar ändå lite till Hudik till vänner, men jag har det bra här :)
skulle vilja stanna här en vecka till, träffar min syster för lite och önskar att hon bodde en aning närmare.

fast dom har en skön dialekt här, sköna personer .. ju mer jag får se av andra städer så vill man flytta från hudiksvall för att få lite omväxling och träffa nytt folk och ja få lite nytt i livet .. vore härligt :)

Imorgon ska jag och systra mi festa.

jaja men ni i hudik får klara er utan mig i några dagar till ^.^


ciao

På kortet är det min underbar systerson Holger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback